dinfilippa ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av filippa ^^ - 30 maj 2011 21:12

hejhej, Idag har jag varit med emilia :)Har haft grymt kul :bTänkte ha veckans blogg där ni får tävla, REGLER:¤ kommentera att du är med, ju fler gånger du kommenterar, desstu större chans har d¤ länka mig på din blogg och säg att du är med i min tävling,¤ gör en header som du sedan skickar till mig på msn :)Jag nominerar 3 st som kommer att lämnas här på min blogg ^^Men ni får ha d gött, så hörs vi xD

Av filippa ^^ - 28 maj 2011 21:32

hejsan :D

har nt bloggat så mycket...

men d är för att igår var d övernattning på gården så då har jag ju nt kunnat blogga xD

men imorgon ska man till Entré med mammi och eliiin :D

ska handla en klänning till skolavslutningen och något till mamma, för d är ju Mors dag imorgon, det har ni inte glömt va !?

kommer bilder på mina fynd så småningom ;x

men aja,


pusshej :*

Av filippa ^^ - 24 maj 2011 10:10

hej på er.

anledningen till att jag nt bloggade i helgen va för att jag va i Stockholm och tävlade i RM, bilderna får ni snart...

igår hände inget sp, va med jojo..

idag är jag hemma :/

har så jv ont i halsen :(

tror jag sticker till skolan imorn men jag får se ;s

iaf sitter jag o drogar halstabletter o kollar på SEX AND THE CITY x)

ja, har typ inget mer att säga :$


pusspuss :*

Av filippa ^^ - 19 maj 2011 17:26

hejsan,

jag som rubriken säger är jag extremt dålig på att uppdatera... :S

men nu måste jag skynda mig för jag ska o träna ;d


pusspuss :*


 

snabb pic ;D

Av filippa ^^ - 15 maj 2011 18:15

   hejsan :)

idag har jag varit hos elin,

först sprang vi o sen cykla vi till supermarket där vi handlade 4 äpplen 3 pingvinstänger och 5 godisakar xD

men nu sitter jag iaf hemma och kollar på Hellcats ;D

har typ inget mer att skriva ;s


BTW ; kom på att jag nt har svarat på frågorna från frågestunden :o

men jag ska göra d så fort jag har tid,  kns imorron innan träningen ^^


pusspuss :*


  

snabb ( weiird ) webb-bild ;s

Av filippa ^^ - 15 maj 2011 14:33

haiihaii :)

jah har gjort headern här på bloggen ;D

hoppas du/ni gillar den... :}

heråå ;)


 


 

Av filippa ^^ - 14 maj 2011 20:05

hej,

är med i hilmas, " utlottning " om veckans blogg, så jag tänkte länka henne så att ni kan göra samma sak :D

klicka här för att komma till hennes blogg ;p


hilma §

  

flippad bild på mig X)

Av filippa ^^ - 13 maj 2011 21:37

heeej på eeer :D

vet ni ?

jag är såhääääääääääääääääääääääääääääääääär suuper glad ;D

för jag har nämligen fått min extremt mysiga ziperallenalle :D

den är suuuuuuperduuuuuuper skön !

verkligen en hiss   


idag har man iaf varit på gården, med mattis är allt där mycket roligare. ;>

jag gjorde en tabell om oss, som jag satte upp på väggen xD

den var väldigt logisk :p


bloggens utseende ?

jo, elin har sagt att hon ska fixa en header till mig för jag blev sjukt nöjd med den hon gjorde till min msp-blogg ;o

men jag hoppas att hon kan fixa den snart :)


men nu ska jag lagga ner mig i msp :o


puss på er <3

Presentation


heyy ^^
jag heter filippa och är en glad sprallig tjej på 12 vintrar.
jag bloggar om allt mellan himmel och jord, vänner och familj, mode och musik, ja, allt möjligt ! :D
följ och kommentera gärna ;>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sammy :)


Ovido - Quiz & Flashcards