dinfilippa ♥

Alla inlägg under april 2011

Av filippa ^^ - 30 april 2011 13:09

hej på er   

förlåt för dålig uppdatering ;s

ska bättra mig ;D

men i torsdags färgade jag håret, mörkbrunt med typ bruna slingor :]

och igår va d läsloggs lektioner, vi kollade på land of the lost, en solklar komedi xD

o sen innan idag var det den sista träningen innan uppvisningen som är imorron xO

efter att jag har duschat o fixat mig lite ska jag nog va med elin, och senare ikv ska jag, elin o hilma sticka ner till scoutstugan o kolla när dom tänder bålet ^^

men  nu ska jag gå o äta min muuunk :D


pusselipuss :*


 

bjuder på en liten bild på miih ;>

Av filippa ^^ - 24 april 2011 20:14

hej på er :>

idag har jag varit hos faster elin :)

kom till henne vid 12, halv 1 o då stack vi direkt ut och sprang ett varv i slingan ;s

gick rätt snabbt tror jaah x)

sen åt vi, korv, köttbullar och potatis.

efter d hoppade jag o elin in i duschen, så jäffla skönt ^^

sen sola vi lite o hoppa lite, o sen va jag tvungen att sticka hem för att daniel, marie, wilda o klara var här, ;}

just nu kollar jag på natt på museet medans wilda, klara o marie tvättar fötterna xD

men ja, ni får harr'e gött, så tror jag att vi hörs imorn ;D


pusspuss :*


  

jag just nu ;s



Av filippa ^^ - 22 april 2011 18:26

hej alla fina ^^

idag har man ju jobbat -.-

bilder kommer nog imorron :D


RUBRIKEN ?

jo, jag vill ha lite fler läsare så jag undrar om någon vill byta länkning med mig..

skriv en kommentar om er blogg o gärna en bild om ni vill ha det ;)


pusspuss :*


 


Av filippa ^^ - 22 april 2011 09:39

hejsan, :]

idag ska man jobba.. -.-

men som tur är har jag jojo o pepzi här ;*

några från laget kommer också, vi ska ge bort korv xD

jojo sov iaf hos miih inatt ;D

litee damp igåår kv xD

johanna (L) filippa

köttbulle (L) stekspade

butter (L) klutter

kloker (L) snövit

damp (L) damp

grädde (L) pannkaka

jaja, ska typ göra någe annat nuee,


pusselipusspuss :*


 

Av filippa ^^ - 21 april 2011 09:06

hej alla fina ^^

nu har jag skaffat min nya blogg,

bloggade på blogg.se innan men jag kände för att byta, så, jaa..   

jag hoppas att ni vill följa och kommentera min blogg.   


pusspuss   


 

gammal men gullig bild på miih <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heyy ^^
jag heter filippa och är en glad sprallig tjej på 12 vintrar.
jag bloggar om allt mellan himmel och jord, vänner och familj, mode och musik, ja, allt möjligt ! :D
följ och kommentera gärna ;>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sammy :)


Ovido - Quiz & Flashcards